SOMMARLOV! :)

Haha antar att jag är väldigt seg på att uppdatera. ^^
menmen fick iallafall sommarlov igår, jippie! :) vi fick lite fika i klassrummet sen gick vi te aulan o hörde rektorn snacka o lite så. efter det så gick ja anna fanni o maba te centrum o fikade på waynes, okej ja glömde att anna va inte där hon skulle te gotland så hon stack hem. sen gick vi tre o köpte glass på ica o åkte buss hem te fanni o kollade på snygg, sexig, singel. Haha min absoluta favvofilm, näe skoja bara. ^^
idag ska ja te stinsen me fanni tror ja, har inga pengar...så... får väl ta o fråga pappisen. :)

puss & kram alla!



det här sommarlovet kommer plåga mig om jag inte gör nåt åt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
br