Historia...



Okej här kommer min topptre lista.
1. Iphone
2. Nokia 5310
3. Aino

Okej ta det inte personligt nu men enligt mig så är Aino den sämsta mobilen ja har haft. :( Hade samma fel på den tre gånger till ja till slut fick en helt ny kartong o allt men ja ville inte ha den så ja fick en iphone. Okej riktigt så enkelt var det inte, han i affären köpte tillbaka min Aino för att ja hade fått en helt ny telefon med alla tillbehör o sen köpte ja en iPhone. :)
Okej det där var inte
riktigt hela historien men en ganska förkortad del.

Okej det blev väldigt många okej i det här inlägget. haha måste sluta skriva känner ja. :)

Puss&Kram


* Ja vet att det kan finnas många som har en Aino o som inte har haft fel på sina än.... haha nee ja skoja men in det här inlägget skrev jag bara va ja tyckte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
br